10 oktober 2009

Stallet

Tjejerna och jag åkte buss pendeltåg, buss och sen gick vi en promenad för att komma till stallet och hem var det samma visa fast då åt andra hållet.

Här bilder från dagens äventyr

Morgon startade med två tjejer som såg på barnprogram

Nu på pendeltåget på väg mot stallet


Framridning och längs fram en av ridskolans hästar

Nu ska tjejerna och jag ner till Vallen för att kolla in en kompis som ska rida nere på vallen

Här en bild på stallets ponnyer som vilar i hagen

Nu är vi snart vid vallen och här ser man de tre domartornen och sekretariatet och kafeterian (när det är tävling alltså) och bakom domardornen ligger dressyrbanan

I väntan på stallkompisen så tog jag ett kort på domartornen från andra hållet

Linnéa äter godis (det är lördag)

Agnes poserar snällt på en bänk

Och här den vi väntade på och hästen Puck är såååååå fin men lite spänd

Linnéa har nu kommit upp på bänken

Mer Puck


1 kommentar:

Teija sa...

Åh, vad synd att jag inte visste att ni var på stallet, då hade jag kikat efter er! Vi var också där, både E och A har lektion på lördagar.
Fina bilder du lagt ut. Ha en fin dag, kramar