2 augusti 2009

OJ

Så fort Agnes inte får som hon vill så blir hon vansinnig och jag menar VANSINNIG.
Idag blev hon vansinnig 4 gånger på Skansen.
Första gången tog det för lång tid för arnens allsång skulle börja. Andra gången meddelade mannen att hon inte skulle få något godis.
Tredje gången så har jag glömt varför.
Fjärde gången så blev hon akut hungrig och jag gav henne (eller försökte) ge henne en banan men hon skulle ha en smööööööööööööööööööörgås som jag inte hade.

Hatar barn i trotsåldern.

5 kommentarer:

Skolgatan sa...

Låter som min Lucas,han blir med helt skogstokig,phu inget kul!

Anonym sa...

Man kan inte hata så söta barn! //Sigrid och Anna

Lena sa...

Hej Sigrid och Anna!
Nä inte när de är snälla bara när Agnes inte kan gå, stå och bara skriker.
Men för övrigt är hon min allra bästa tjej (och Linnéa också så klart).

Har ni de bra på Muskö?
Ska nu lägga in kort från simavslutningen och sedan från dagens allsång på skansen.

Flisan sa...

Jag har leasat ut min galning till hans mormor under helgen så han får arbeta sig lite trött... Det är lite trotsigt här också vill jag lova. Det är så man vill slita sitt hår ibland.

Ulla sa...

Det känns igen. Man blir inte särskilt imponerad när det är saker man inte kan påverka.