2 augusti 2009

Barnens Allsång på Skansen

Mormor och Linnéa pratar

Agnes äter pannkakor

Agnes kollar in

Amy

Linnéa vägrade att stå upp och satt hela föreställningen

Snårpan

Amy där framme

Amy igen

Alla står upp och sjunger "jag har en gammal moster" men Linnéa sitter ner och tittar på Snårpan i allsångshäftet

Getterna hade just fått mat så de vill inte vara bland barnen

Så tjejerna fick leka själva utan getter






Nu har det hittat en gris mamma och hennes kultingar (fast då inte riktiga fast de fattar ni ju)




Mamma Älg och barnet Älg

PAPPA Älg

Två bråkande björnungar

Den obligatoriska bilåkningen och de är lika roligt varje gång




3 kommentarer:

Nikki sa...

Oj oj oj så många många många jättefina bilder på två söta tjejer. Vilken tur ni har som har en mormor som kan följa med er på Skansen! För några månader förstod jag inte riktigt att uppskatta det fantastiska med det men idag gör jag.....

Lena sa...

Förstår hur du tänker Nikki.
Jag har bara min mamma och så en gammal moster som jag nästan aldrig träffar.
Mannen har en syster och en bror och 4 syskonbarn men de bor i Värmland så dem träffar vi bara en gång per år.

Ulla sa...

Vilken lyckad dag, jättefina bilder.