6 maj 2011

Veckan som varit

Linnéa har tappat en tand och natten till den 1/5 så kom tandfen med "kengar" (pengar alltså).
 Agnes äter frukost och kollar in Linnéas tandfeskatt
 Det blev tisdag och då blev min tand lagad och rotfylld och de onda är nu borta för alltid (hoppas jag) men tisdagen innehöll också snöstorm i Årsta
 På torsdagen blev det prinskorv och potatismos och Agnes fixar upplägget av maten så här
 Linnéa nöjer sig med mitt upplägg av maten

 Fredag och tjejerna är hemma med snoriga näsor, hosta, halsont och lite feber men de stoppar inte Linnéa från att klä sig till Pippi och dra en liten trudelutt för mig

Linnéa har sminkat sig själv, riktigt bra för en nybörjare tycker jag
 Agnes är också sminkad och "nagellackad" på egen hand.
Linnéa lekar Hannah Montana som här tar av sig peruken och blir Miley.
 Så här glad blir man då

Inga kommentarer: