2 juli 2010

Veckan som gått

På söndagen tog tjejerna och jag bussen till Vättersparken i Årsta där det finns ett litet bad och tjejerna var gulliga mot varandra på bussen



En bild blev det på tjejerna när de badade


Nu är vi på väg hemåt och tjejerna dricker saft



Måndag och tjejerna fick Coca-Cola som de drack vid Snigeltorget.
MUMS, GOTT


Min tuffa Agnes



Idag fredag så var det vattenlek när jag och Agnes hämtade Linnéa och hon ville inte gå hem.
Det var också sista dagen Linnéa var med sin resurs på dagis för resursen gick på semester och hon fick presenter, foton och blommor av tjejerna.
Resursen grät och Linnéa blev lessen men det slutade bra och Linnéa vinkade glatt när vi gick.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Många fina bilder på tjejerna. Måste bara nämna en lustig sak, min L hade en likadan klänning på sig som Linnèa idag, men i en annan färgställning. Det är alltid svårt när man ska avsluta med en person barnet och man själv tycker om.

Lena sa...

Klänningen har varit Agnes tidigare.
Tyvärr så förstår inte L att hon inte kommer träffa resursen något mer.
Jag ska i alla fall kontakta henne och försöka se om de kan träffas lite då och då för de tycker så mycket om varandra.
Tyvärr han vi inte med och prata om de i går.
Tyvärr har den som ska vara med Linnéa de två sista veckorna på dagis krockat med bilen så hon är sjuk och går på sjukgymnastik och jag hoppass, hoppas att hon ska orka komma den sista veckan för hon är också Linnéas (och också Agnes) bästa fröken fast resursen är lite närmare Linnéa.