11 juli 2010

Alltid nr 2

Alltid när man är med Linnéa där det är mycket folk och hon blir rädd så bajsar hon.
Idag när vi kom till Erikstalsbadet så var Linnéa glad, varm och också ganska rädd för det var så mycket folk och när jag tar av henne kläderna så känner jag doften och ja hon hade bajsat och det är löst.
Nu var det packat på badet och vi hade just fått en bra plats så Agnes fick sitta och vänta medans vi gick till toa för att byta blöja.
Till saken är att Linnéa är 7 år och lite för stor för uteskötbord och hon blir också lätt hysterisk när det ska bytas blöja på nytt ställe så det tar tid med många tårar och skrik och inte blir det bättre av värmeutslag på skinkorna som hon är livrädd för att jag ska komma åt.
Alltså en vanlig dag på badet med Linnéa med en lätt svettig mamma som var ganska nära den hysteriska gränsen.

Här är hon på väg hem och tar en vattenpaus.

2 kommentarer:

Ann-Britt sa...

Känner igen detta med mycket folk,men S hon börjar rapa och så spyr hon.Våra små sessor.

Lena sa...

Ann-Britt: Ja alltid är det något.
De var liksom droppen igår när detta hände som gjorde att jag fick lov att skriva av mig. Nu är allt bra igen och de är bara att vänja sig.