18 maj 2010

Sommar klippning

Inte ofta Linnéa skrattar när hon blir borstad och fönad men hos frissan då är hon en solstråle.
Kort blev det men det är bra och när vi ska till Mallis så är detta den bästa längden på Linnéas hår.
Men det gör lite ont i hjärtat varje gång hennes långa hår klipps av men jag vet ju att vips har det blivit långt igen.

Agnes tyckte det var roligt hon också


och så här fin blev hon när allt var klart

Klubba fick tjejerna också

Agnes måste ju posera också när kameran plockas fram

Fina tjejer

Så en liten film

3 kommentarer:

Nikki sa...

Vad fina de blev och vad lika de blev när de fick samma frisyr! Linnea ser så mycket äldre ut! Vi måste också klippa oss man blir ju halvt ruinerad när man är så många som ska klippas!

Lena sa...

Nikki: Ja dyrt är det men inte så farligt tjejernas klippning gick på 240 kronor så de var billigt, värre för mig som betalar 1500 varje gång jag gå till frissan.

Nikolina sa...

Hej. Du hade kommenterat min blogg. Jag har sen tidigare växt upp med en flicka med downs syndrom (mina kusiner var stödfamilj åt henne). Det var då jag fick intresset för syndromet. Anledningen till att jag skrev just en tiding om downs syndrom var att visa att "fördomar bygger på okunskap".

Hoppas ni har det jättebra. Krama döttrarna från mig.
Nikolina