10 januari 2010

Frågor och svar

Drömmer du mardrömmar:
Ibland

Trivs du med ditt jobb:
Ibland

Favoritklädsel:
Boots, klänning

Favoritlåt just nu:
Linnéa sjunger Margareta

Vad ser du om du tittar till höger:
Spisen

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Solen

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Lunch

Det sista du sa högt:
Linnéa

Det senaste någon sa till dig:
Nej

Vad har du druckit idag:
Två latte

Vad var det senaste du åt:
Rostad macka

Vad var det senaste du köpte:
Mjölk

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun

Vad är det för väder hos dig just nu:
Mulet

Godaste glassmaken:
Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej

Sover du tungt:
Ja

Vad gör dig glad just nu:
Mina barn

Vad ska du göra härnäst:
Vika tvätt

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Sådär

Favoritgodis:
Polly

Kläder just nu:
Klänning

Sommarplaner:
Mallis och Muskö

Hur många kuddar sover du med:
Tre

Spelar du något instrument:
Nej

Morgon eller nattmänniska:
Inget

Vad är viktigast för dig:
Barnen

Är du kittlig:
Jaaaaa

Snarkar du:
Enligt mig nej enligt andra ja

Stjärntecken:
Lejon

Äckligaste insekten:
Alla

Längtar du mest efter just nu:
Sommar

1 kommentar:

Ulla sa...

Vad roligt! Jag ska nog kopiera detta tror jag, fast egna svar förstås, ha ha.