31 januari 2010

TACK Helen! Tack Nikki! Tack Ulla!


Denna har jag fått av
Helen.
Så här fin skrev Helen om min lilla blogg:
Din blogg är en underbar blandning av ds-information, roliga filmer på dina tjejer och vardagen som den är. Det är så roligt att följa Linnea och Agnes och jag hoppas jag får träffa er någon gång. Du skriver bättre än du tror, Lena.
TACK Helen!

Vem vill du premiera lite extra idag?
Så här går det till:
1. Kopiera awarden på er blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award

Jag kommer då göra 1, 2, de resterande hoppar jag över på grund av tidsbrist men Ulla (Mina tre töser), Massarinmamman, Nikki, Dagar med Flisan, Varannan dag - eller oftare och Carina (den går pippin) är nog de bloggar jag läser mest och jag har nu glömt massor av bloggar så ni andra bli inte lessna!

Tillägg:
Tack Nikki också som skrvit så här fint om mig:
Jag är glad för att få följa dig och dina tjejer på din blogg. Det som gör din blogg så speciell är alla bilder och filmer och det är verkligen kul att få ta del av. Du säger ofta att du inte är så bra på att skriva det tycker jag du ska sluta upp med du är superduktig!

Tillägg 2
Tack Ulla som också skrivt så fint om mig:
Lena är mamma till två tvillingtjejer och där den ena har DS precis som min L. Lena har alltid mycket bilder och filmer i sin blogg. Hon har två fina tjejer som hon skriver mycket om. Lenas blogg var bland de första jag började läsa och jag fastnade omgående för hennes blogg. Tack vare henne så började även jag blogga. Det är märkligt men en del tycker man att man känner väl fast man aldrig träffats. Lena tillhör dom. Du har en bra blogg Lena och är en klok och bra tjej/mamma.

1 kommentar:

Helen sa...

Du var självklar Lena!