28 augusti 2017

ALV 26-27 Augusti 2017

Då har jag åter igen varit på ALV och denna gång också sovit över i ett ALV små hus.
 
Här jag tillsammans med Ronja som jag också gick med i skogen hand i hand och det var så roligt.
 
Jonatan berättar om vad han och Skorpan har gjort och hur de ska lura Tengils män  
 
För första gången har jag vågat gå in i Katlagrottan och här har jag just gått över hängbron vid Katlagrottan. 
 
Middag i "mitt" lilla hus 
 
Nu söndag morgon och jag äter frukost på Majkens  
 
De det regnar massor så fick jag ett paraply och här är jag vid Almas byrå där hon skriver om alla Emils hyss
 
Emils ytterdörr
 
Skorpan och Jonatan och bakom står Grim och Fjalar.
 
Nu har jag kommit till Ronja igen och jag står här bredvid Undis och på andra sidan mig står Birk och jag är så glad
 
Jag älskar slutet på Bröderna Lejonhjärta när alla skådespelare kommer ut och de släpper iväg Sofias duvor.
Film 1
 
Film 2
 
 
SLUT

Inga kommentarer: