16 augusti 2011

Ridlägervecka 32

Blir inte så mycket skrivet i bloggen tyvärr för det skrivs mer i FB.
Men den 8 augusti började mitt ridläger och jag har nu haft 6 underbara ridlägerdagar.
Hästen jag red mest var Gitano men jag slutade veckan med två dressyrprogram (LB:3 och LA:3) på Carat.

Gitano inne i spiltan

Jag o Carat efter dressyrprograms ridningen 
 

Inga filmer blev det på mig men jag filmade de övriga deltagarna flitigt.
Alla fick vi ridsår både här och där och minna hade jag på knäna och på händerna och så ett bitmärke på magen.

Mina ridsår på insidan av knäna.

Hästarna hämtades från hagen varje morgon och lämnades åter till hagen varje eftermiddag.

Sista morgonen och hästarna vill hem till stallet och äta hö och havre

 Sista släppet och hästarna står och mumsar på det utlagda höt.


Jag hoppade inget denna vecka förutom då lite travbommar, det blev också 30 minuter på PG, en lektion på Nick och en på Carat resterande tid var då på Gitano.
Jag är väldigt nöjd med lägret men till nästa gång måste jag ha gått ner massor av kilo så jag orkar lika mycket som de övriga deltagarna som var så duktiga på sina hästar.

Elina på sin älskade Queen

Inga kommentarer: