20 mars 2008

Lite Linnéa bus

Skrevs igår:

Min Linnéa är inte så busig men det kommer lite bus då och då.

I går hade jag ställt min väska på köksbordet bredvid Linnéas mjölkglas och Agnes ropade på mig för hon hade problem med sitt prinsesspel på PS2.
När jag kom åter till köket sitter Linnéa och häller mjölken i min handväska och ser väldigt glad ut.
Attan vad arg jag blev och sa åt henne på skarpen så hon sprang till pappa med underläppen hängande nere vid knäskålarna.

Sedan ÄLSKAR hon lervattenpölar och på dagiset finns det flera sådana.
Linnéa sitter inte vid någon lervattenpöl men en pinne inte nä hon ställer sig framför pölen med armarna rakt ut och så faller hon framåt med ett PLASK.
Idag när jag kom och hämta henne från dagis så var alla hennes kläder i torkskåpet till och mer trosorna.

Idag drog hon fram sin köksstol till diskhon och stod och spottade i diskhon, varför vet jag inte men roligt hade hon i alla fall.

Inga kommentarer: