24 februari 2008

Melodifestivalen

Vad ska man säga?!

Ainbusk som blev besvikna för att de kom så långt bak, jag undrar:
Har det inte lyssnat på vad de sjunger?
Förstår inte hur denna Pling kan göra så enormt dåliga texter år ut och år in och att folkkära artister vill sjunga eländet.

Men Linnéa tyckte i alla fall att Frida var bra hon dansade till denna sång som var mycket trallvänlig.

Jag tyckte att BWO var bra men inte super bra men ändå mycket bra.

De tre färgglada tjejerna var också bra med tyvärr en låt som man glömmer fort.

Men hallåååååå denna där opera låter?
Vad gräsligt hur, hur, hur kunde den gå till andra chansen?
Där tyckte i alla fall jag att Patrik Isaksson skulle vara. Men man får se det positivt att nu får man höra denna låt på radion i alla fall.

Men det är bra att Linnéa kollar för hon har haft rätt alla tre gångerna.
Första programmet så dansade hon och sjöng till Christer Sjögren och jag grät för det var det värsta jag någonsin har hört.
Andra programmet dansade hon glatt till tvillingarna som hon nog tyckte hade fina färger på sina kläder och där höll jag med.
Och igår då hon danska glatt till Frida och hon trodde nog det var ett barnprogram.

Men BÄST är i alla fall Björn Gustafsson!

1 kommentar:

Nikki sa...

Låter som hon har sinne för musik *S* Fast iofs det kan diskuteras....... när jag tänker noga efter så Christer....... oj oj oj *S*