2 augusti 2012

Semester

Semestern startade för tjejerna med en vecka hos mormor och sen blev det två veckor med mannen på landet och simskola och sen tog jag över de hela också på landet och sista simskoleveckan och nu när detta skrivs är det torsdag och tjejerna femte semestervecka och den firar vi hemma för snart bär det av till Mallis i två veckor.
Här kommer lite foton från min semesterstart med tjejerna, mannen han är inte så bra att ta foton så de veckorna finns bara i hans och tjejernas huvuden.

Ska jag bada eller ska jag inte bada är frågan
 Nej först lite lek på stranden
Men sen blev det bad och detta är bada för Linnéa

Agnes hon simmar hon

Linnéa LER

En morgon och kuddkrig

Linnéa har mina tights på sig

och då har Agnes fixat till dem där bak så de får bra passform

En sur Linnéa

En glad Agnes

En glad och nöjd Agnes som just tagit vattenprov märket

Flytning pågår

Plaskning pågår

En glad Linnéa får lunch

En nergrävd Linnéa

En av höjdpunkterna förra veckan var att Linnéas älskade dagisresurs Fia kom till stranden en dag och det blev många, många kramar

En till nergrävd Linnéa

Simskoleavslutning och Pippi var där och då blir det kram så klart

Det var också hästridning på simskoleavslutningen och Agnes tog den stora hästen

Hemma igen och Linnéa blev Pippi

Agnes blev sig själv

Ut gick det också och Herr Nilsson hade sin plats

Glass blev det också

Ja vad ska man säga, vem kan hon ha lärt sig denna stil från?

En tur till Liljeholmen blev det för att handla lite och också lunch

Agnes med sina nya solbrillor som hon valt själv

Knyta är svårt

Inga kommentarer: