13 mars 2012

Början på mars 2012

Min lilla gumma sover så sött på vardagsmornarna men på helgerna går hon upp 6 halv 7 utan problem av sig själv
Lilla Linnéa har krockat med Agnes när de lekte och hoppade och det blev ett jack i läppen med en fin fläskläpp och ett sår under näsan och så klart många, många tårar men det var mest Agnes som grät av skräck för att Linnéa blödde så mycket. 
Måndag och vi väntar på att Agnes ska bli klar på sin musikmix 
Musikmixen är klar och här en liten ridtur på en av Årstas lejon 
Fredag och Linnéa skulle till tandis och laga en tand men tandläkaren hade blivit sjuk så Linnéa fick en fridag från skolan och då fick hon äta macka, se på film uppe i Agnes säng (säg inget till Agnes bara) 
I torsdags så var jag som vanligt i stallet och red och det var hoppning. Mitt i lektionen hoppade jag av för att sadla om Chivas (som hästen jag red heter) och skulle sedan hoppa upp igen och detta gjordes på en pall (man är ju inte så smidig längre när man kommit upp i min ålder) och när jag hoppade upp gled sadeln runt och jag tippade pallen och ramlade då så klart av pallen och fick flera blåmärken på arm och mage. Men kom till slut upp och hoppade vidare. 
Linnéa dansar till Loren i lördags
 Under lördagskvällen blev Linnéa förvandlad till prinsessa 
I veckan fick Linnéa sin veckoalmenacka

Inga kommentarer: