28 oktober 2011

Pizza, Karlsson, Svensson, Svensson, utgång, sjuk

Länge sedan något hände här så det finns lite foton att visa på tjejerna.

Här en lördag och mannen spelar golf och då gick tjejerna och jag på ett pizza ställe och intog vår lunch
En söndag drog Linnéa och jag till stan och såg på Karlsson på taket och här några bilder från pausen och Linnéa vill att de ska börja NUUUUUUU. 
Scenen 
Efteråt blev det lunch på M restaurangen 
Sedan gick vi till Sergelbio och väntade på pappa och syrran som var på Svensson, Svensson 
En fredag så kom Agnes och jag för att hämta Linnéa på skolan och då var hon på disco och dansa och åt popcorn 
Barnen har vi nu lämnat till mormor och mannen och jag gick på teater och såg Spanska flugan med vänner och sedan blev det Gondolens drinkbar och så här kan ett bord då se ut efter ca 30 minuter, kan meddela att det blev mer glas.... 
Nästa dag hämtade vi tjejerna hos mormor och Linnéa hade fått en fin poncho av en väninna till mormor men här har Linnéa sett att Agnes har ett hål på byxknät och då måste man ta mormors läsglasögon och kolla hålet noga

Efter mormor åkte vi till COOP för att handla med tjejerna och jag handlade inte utan gick till M restaurangen bredvid och åt lite lunch i stället 
Efter en hård kväll hos mormor så blir man så trött så man till och med somnar mitt på dagen med rygga på sig
Agnes och jag har cyklat till Liljeholmen och shoppat loss och då behöver man en lite fika också
Linnéa o Agnes tränar inför Halloween på Agnes skola på fredag 
 Linnéa är hemma och är sjuk sedan i tisdags och då får man faktiskt bli lite bortskämt och fredagsmys serverades redan tisdag morgon med Pippi film på videon

1 kommentar:

Nikki sa...

Det är så roligt att få se alla dina bilder på dina fina flickor! Ni gör så många roliga saker hela tiden tycker jag!