27 april 2016

Halsfluss

Hej

Jag är sjuk och jag saknar alla mina vänner på skolan och pratar om er alla hela tiden.

Jag fick åka till doktorn och fick där ta hals prov och blodprov och det visade sig att jag hade halsfluss och då fick jag penicillin.
Här har jag riktigt ont i halsen och kan inte svälja. 
 
Nu har jag kommit hem från doktorn och just tagit första penicillin dosen och den var inte god 

Man blir trött av medicin.
I natt fick jag "sova över" i Agnes rum men det blev inget mys för jag var så trött så jag somnade redan kl 5 och mamma, pappa och Agnes fick alla hjälpa till att väcka mig vid 9 på kvällen så jag fick min medicin och sen somnade jag om igen.


Onsdag morgon och som vanligt "paddmys".  
 
När man har ont i halsen så får man äta glass och det har jag gjort med hela ansiktet.
 
SLUT

 

Inga kommentarer: