30 september 2013

21/9 till 30/9

På väg till mormor där vi ska fira moster Wera som fyller 80 år
 
Linnéa skålar med gammelmoster
 
Det blev kräftor till middag
 
Linnéa väntar
 
Mums
 
 
Pappan är bortrest och då sover tjejerna hos mig
 
Cykeltur och här rast och vi väntar på Pizza
 
Måndag och dagens häst blev Nova
 
En lite rid film med Agnes o Nova
 
Idag var det besök på talkliniken med först frukost på Gullmarsplan
 
 Nu åter hemma i Årsta efter talkliniksbesöket och då blev det lunch på Sallad och Sånt
 
Mina älsklingar väntar på Linnéas morgontaxi  
 
Denna dag ska Linnéa springa Lidingöruset 
 
Linnéa är Törnrosa och Agnes är prinsen.
 
Pappan har kommit hem och här lite av de kläder han kom hem med
 
Tuff tjej i tuffa kläder 
 
En tuff tjej till 
 
Shopping på Liljeholmen 
 
Dykning
 
Idag
 
En trött Aida
 
Agnes rider Arabella
 
 
 
SLUT

1 kommentar:

Ulla sa...

Kul att få en summering så där. Det jag tänker mest på när jag läser och ser bilder på både Agnes och Linnéa är att dom har blivit så stora, och så coola :)

Filmen med Törnrosa tycker jag är jättekul att se och framförallt höra. Det måste vara den mest pratiga sovande Törnrosa man kan tänka sig, hi hi.