14 november 2011

Bloggen ligger lite efter

men här kommer lite bilduppdateringar

Linnéa hämtar Agnes på skolan efter att Agnes har haft Halloween fest.
Jag fick låna hatten en stund till tjejernas stora lycka
När vi kom hem så började Agnes att måla sig men mest Linnéa 
Här har Agnes klätt ut sig till superhjälte och runt midjan har hon "nyttiga" saker 
Linnéa visar upp sin fina mästervärk från skolan 
Syskonmys i fåtöljen med ostbågar 
Linnéa slappar i soffan på landet 
Och nu har julkatalogerna kommit och allt vill Linnéa ha 
Agnes kommer cyklande hem från skolan 
Tyvärr blev det inte rätt färger på fotot men himlen fick en kväll en otroligt fin färg som var rödrosa men här på fotot blev det mer gammelrosa 
Linnéa dricker flaskvatten direkt från korken och för att få vattnet i korken så hällde hon inte dit vattnet utan Linnéas teknik var att ta vatten från flaskan i munnen och sen spotta de i korken och sen dricka de igen (begagnat vatten) 
Linnéa har förra onsdagen varit på cirkus Orion och med hem fick hon ett stort vykort och här visar Linnéa Agnes vad hon sett på cirkusen 
Fredagsmorgon väntan på taxin 
På fredag kväll blev det pizza till middag och Linnéa var överlycklig för då blev det ju pizzasallad som är såååååå goooot tycker Linnéa 
Ny lampa har tjejerna fått i sitt rum och Agnes var så stolt att hon fått en lampa med diamanter 
Linnéa har skrivit ett brev till mig och jag frågade om hon kunde läsa brevet för mig och Linnéa läste "jag älskar dig mamma" 
Söndag morgon startade med lite morgongymnastik 
Lite söndagsspel 
Slutar med en söndagsprinsessa 

Inga kommentarer: