13 oktober 2010

Mycket

Fullt upp hela tiden så man hinner inte med sin lilla blogg längre.

Först har man ju mycket på jobbet, igår var Agnes hos tandis 09:00 men de gick galant och tandläkaren berömde Agnes så för henne fina tänder så Agnes var så lycklig.
Idag slutade Linnéas skola 12:00 så jag hämtade henne 11:00 och sen åkte vi till Liljeholmen och åt lunch på McDonalds och sen fick hon vara med mig på jobbet.
På fredag ska jag till läkaren efter vårt hälsokonto som gjort på jobbet på lördag kommer kompisar på middag på tisdag ska Linnéa till örondoktorn men den tar mannen och på onsdag är jag ledig för då ska Linnéa till ögondoktorn och få droppar först och sen ögonkontroll och på kvällen är det Agnes första simskolekväll.
Det är tur man har sina torsdagskvällar i stallet för sig själv.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Det verkar som att det är fullt upp för de flesta. Jag skulle nog gå under om jag inte fick några timmar för mig själv på dagarna. Det är ju inte varje dag man har det men ibland iaf.

Lena sa...

Ulla: Mina ensamma stunder är till och från jobbet......