24 januari 2008

Idag

Så är jag i nutid igen.
Jag är idag hemma med mina tjejer för Linnéa har diare och hon han vara pådagis från 07:15 till 14:00.
Förra fredagen blev jag också hem ringd för då hade Linnéa feber så hon har varit hos mormor mån och tisdag och vi tyckte att Linnéa piggelin i tisdags och hon var också piggelin de första timmarna men sedan så gick det utför.
Det värsta är att det har i en annan grupp på dagis haft diare sedan lucia (då tjejerna var magsjuka och min man var bortrest) och nu är rummen sanerade och smittskyddsläkare inkopplad. Så nu får vi vänta tills Linnéa är helt återställd i magen och 48 timmar till enligt smittskyddsläkaren.
Men man blir lite uttråkad plus att Agnes som inte är sjuk överhuvudtaget är uttråkad som bara den. Men det är lek, spel, målande, pärlande och DVD tittande för fult för att hålla humöret uppe.

Inga kommentarer: